上智大学図書館の蔵書を検索します。
本学蔵書と電子資料をまとめて検索します。
日本の大学図書館の蔵書を検索します。
日本の論文を検索します。
日本の図書館、公文書館、美術館、学術研究機関の資料を検索します。
本学の蔵書を検索した結果です。学内のパソコンでは電子媒体は詳細画面から外部へリンクする事が可能です。 自宅など学外から電子媒体を表示させる場合には、【VPN接続】をする必要があります。
検索キーワード:(標準分類: 658.83)
該当件数:12件
Handbook of marketing analytics : methods and applications in marketing management, public policy, and litigation support / edited by Natalie Mizik, Dominique M. Hanssens
Cheltenham : Edward Elgar , c2018
図書 <1003048645>
How to conduct self-administered and mail surveys / Linda Brookover Bourque and Eve P. Fielder
Thousand Oaks : Sage , 1995. - (The survey kit ; 3)
図書 <1000532758>
The consumer of the seventies / [by] Fabian Linden. Sponsored by Time Inc
[New York] : [s.n.] , 1969
図書 <1000586506>
Measurement in marketing research : an alternative framework / Thomas Salzberger
: hbk. - Cheltenham, U.K. ; Northampton, Mass. : Edward Elgar , c2009
図書 <1002132461>
MR / [Tom J. Brwon, Tracy A. Suter]
: student ed. : pbk. - [2nd ed.]. - Mason, Ohio : South-Western/Cengage Learning , c2014
図書 <1002584032>
Marketing research : a concise introduction / Bonita Kolb
: pbk. - 2nd ed. - London : SAGE , 2018
図書 <1003047898>
Marketing research : online research applications / Alvin C. Burns, Ronald F. Bush
4th ed., international ed. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice-Hall/Pearson Education International , c2003
図書 <1001475784>
Marketing research : an applied orientation / Naresh K. Malhotra
: hbk. - 6th ed. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall. - London : Pearson Education [distributor] , c2010
図書 <1002093720>
Qualitative marketing research : a cultural approach / Johanna Moisander and Anu Valtonen
: cased,: pbk. - London : SAGE , 2006. - (Introducing qualitative methods)
図書 <1001822758>
Marketing research / David A. Aaker ...[et al.]
: pbk. - 10th ed., international student version. - Hoboken, N.J. : Wiley. - Chichester : John Wiley [distributor] , 2010
図書 <1002155458>
Consumer culture, branding and identity in the new Russia : from five-year plan to 4x4 / Graham H. Roberts
: hbk. - London : Routledge , 2016. - (Routledge interpretive marketing research series ; 9)
図書 <1003019966>
A Handbook of market research techniques / Robert Birn, Paul Hague, Phyllis Vangelder
London : Kogan Page , 1990
図書 <1000648280>