上智大学図書館の蔵書を検索します。
本学蔵書と電子資料をまとめて検索します。
日本の大学図書館の蔵書を検索します。
日本の論文を検索します。
日本の図書館、公文書館、美術館、学術研究機関の資料を検索します。
本学の蔵書を検索した結果です。学内のパソコンでは電子媒体は詳細画面から外部へリンクする事が可能です。 自宅など学外から電子媒体を表示させる場合には、【VPN接続】をする必要があります。
検索キーワード:(標準分類: 658.827)
該当件数:9件
Brand management / edited by Francesca Dall'Olmo Riley
: set - v.4. - Los Angeles : SAGE , 2010. - (SAGE library of marketing)
図書 <1002129512>
Brand building and marketing in key emerging markets : a practitioner's guide to successful brand growth in China, India, Russia and Brazil / Niklas Schaffmeister
: hardcover. - Cham : Springer , c2015. - (Management for professionals)
図書 <1002878837>
Sustainable branding : ethical, social, and environmental cases and perspectives / edited by Pantea Foroudi and Maria Palazzo
(London ; New York : Routledge, Taylor & Francis Group , 2021)
電子ブック <EB00000453>
Branding : a key marketing tool / edited by John M. Murphy
2nd ed. - Basingstoke, Hampshire : Macmillan , 1992
図書 <1000437099>
Marketing scales handbook. Gordon C. Bruner II
ebook. - Fort Worth, Texas : GCBII Productions, LLC , 2017. - (Marketing Scales Handbooks Series ; v.9)
電子ブック <EB00001400>
e-book. - Forth Worth, Texas USA : GCBII Productions, LLC , [2019]. - (Marketing Scales Handbooks Series ; v.10)
電子ブック <EB00001402>
How brands grow : what marketers don't know / Byron Sharp and the reseachers of the Ehrenberg-Bass Institute
: hbk. - Oxford : Oxford University Press , 2010
図書 <1003231934>
How brands grow / Jenni Romaniuk, Bryon Sharp
pt. 2 : hbk. - Revised ed. - Docklands (Melbourne) : Oxford University Press , 2022
図書 <1003231941>
Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity / Kevin Lane Keller, Vanitha Swaminathan
: pbk. - 5th ed., Global ed. - Harlow : Pearson , c2020
図書 <1003231920>