The semiotics of consumption : interpreting symbolic consumer behavior in popular culture and works of art / by Morris B. Holbrook, Elizabeth C. Hirschman
(Approaches to semiotics ; 110)
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | Berlin ; New York : Mouton de Gruyter , 1993 |
大きさ | xi, 365 p. ; 24 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫6階 | P:99:H59:1993 |
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001142471 |
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書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [323]-351) and index |
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著者標目 | *Holbrook, Morris B. Hirschman, Elizabeth |
件 名 | LCSH:Semiotics LCSH:Consumer behavior LCSH:Popular culture |
分 類 | LCC:P99 DC20:302.2 |
巻冊次 | est. ; ISBN:3110134918 ; PRICE:\100.00 ![]() |
ISBN | 3110134918 |
NCID | BA20226815 |
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