このページのリンク

Strategic marketing management : planning, implementation, and control / Richard M.S. Wilson and Colin Gilligan with David J. Pearson
(Marketing series ; . Student)

データ種別 図書
出版情報 Oxford [England] : Butterworth-Heinemann , 1992
本文言語 英語
大きさ xx, 644 p. ; 29 cm

所蔵情報を非表示

書庫5階 HF:5415.13:W547:1992
0750603291 001015364

書誌詳細を非表示

一般注記 "Published in association with the Chartered Institute of Marketing."
Includes bibliographical references (p. [616]-634) and index
著者標目 *Wilson, R. M. S. (Richard Malcolm Sano), 1946-
Gilligan, Colin
Pearson, David J.
Chartered Institute of Marketing
件 名 LCSH:Marketing -- Management  全ての件名で検索
分 類 LCC:HF5415.13
DC20:658.8/02
NDC7:675.2
巻冊次 ISBN:0750603291 ; PRICE:£19.95 REFWLINK
ISBN 0750603291
NCID BA14381584
目次/あらすじ

 類似資料