Consuming visions : accumulation and display of goods in America, 1880-1920 / edited by Simon J. Bronner
(A Winterthur book)
データ種別 | 図書 |
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版 | 1st ed |
出版者 | New York : Norton |
出版年 | c1989 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | vii, 391 p. : ill. ; 22 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HF:5845:C68:1989 |
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0393027090 | 001113194 |
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書誌詳細を非表示
一般注記 | "Published for the Henry Francis du Pont Winterthur Museum, Winterthur, Delaware." Series from jacket Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Bronner, Simon J. Henry Francis du Pont Winterthur Museum |
件 名 | LCSH:Display of merchandise -- United States -- History
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LCSH:Advertising, Point-of-sale -- Social aspects -- United States -- History 全ての件名で検索 LCSH:Consumer behavior -- United States -- History 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5845 DC19:659.1/57 |
巻冊次 | ISBN:0393027090 ; PRICE:$29.95 : pbk ; ISBN:0393960021 |
ISBN | 0393027090 |
NCID | BA10235558 |
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