Social media in travel, tourism and hospitality : theory, practice and cases / edited by Marianna Sigala, Evangelos Christou, Ulrike Gretzel
(New directions in tourism analysis / series editors, Kevin Meethan, Dimitri Ioannides)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版情報 | Farnham, Surrey ; Burlington, Vt. : Ashgate , c2012 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxii, 316 p. : ill. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫9階 | G:155:A1:S59:2012 | : hbk | 9781409420910 | 006293749 |
|
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
---|---|
著者標目 | Sigala, Marianna Christou, Evangelos Gretzel, Ulrike |
件 名 | LCSH:Tourism -- Social aspects
全ての件名で検索
LCSH:Hospitality industry -- Social aspects 全ての件名で検索 LCSH:Social media |
分 類 | LCC:G155.A1 DC23:910.68/8 |
巻冊次 | : hbk ; ISBN:9781409420910 ; XISBN:1409420914 |
ISBN | 9781409420910 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
全貸出数:0回
(3か月以内の貸出:0回)
※2002年7月22日以降