Teaching practice for early childhood : a guide for students / Rosemary Perry
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 2nd ed |
出版情報 | London ; New York : RoutledgeFalmer , 2004 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvi, 214 p. : ill. ; 23 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫5階 | LB:1139.23:P474:2004 | : hbk | 0415331080 | 004357669 |
|
|
書誌詳細を非表示
内容注記 | Teaching practice in early childhood settings Ways of knowing and understanding children Early childhood curriculum The nature of curriculum Examples of curriculum work Creating physical environments for learning and teaching Creating socially secure environments for learning and teaching Becoming a teacher and a researcher of teaching Gaining the most from the teaching practice experience Stories from beginning teachers : what is the reality? |
---|---|
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [204]-210) and index |
著者標目 | *Perry, Rosemary |
件 名 | LCSH:Early childhood education LCSH:Early childhood teachers -- Training of 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:LB1139.23 DC22:372.21 |
巻冊次 | : pbk ; ISBN:0415331099 : hbk ; ISBN:0415331080 |
ISBN | 0415331099 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:1回
※2021年9月12日以降
全貸出数:0回
(3か月以内の貸出:0回)
※2002年7月22日以降