Sustainable branding : ethical, social, and environmental cases and perspectives / edited by Pantea Foroudi and Maria Palazzo
データ種別 | 電子ブック |
---|---|
出版者 | (London ; New York : Routledge, Taylor & Francis Group) |
出版年 | 2021 |
大きさ | 1 online resource (389 pages) |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Description based on print version record Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2018. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries HTTP:URL=https://ebookcentral.proquest.com/lib/sophia-jp/detail.action?docID=6450154 Pub. note=Click to View |
---|---|
著者標目 | Foroudi, Pantea 1974- editor Palazzo, Maria editor |
件 名 | LCSH:Branding (Marketing) LCSH:Green marketing FREE:Electronic books |
分 類 | LCC:HF5415.1255 DC23:658.827 |
巻冊次 | XISBN:9780367428815 XISBN:9781000327038 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料を見た人はこんな資料も見ています
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:2回
※2021年9月12日以降