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Strategic communication, social media and democracy : the challenge of the digital naturals / edited by W. Timothy Coombs ... [et al.]
(Routledge new directions in public relations and communication research)

データ種別 図書
出版者 London : Routledge
出版年 2016
本文言語 英語
大きさ xix, 185 p. ; 24 cm

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書庫5階 HM:742:S87:2016 : hbk 9781138841161 007469716

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一般注記 Includes bibliographical references (p. [156]-176) and index
Other editors: Jesper Falkheimer, Mats Heide and Philip Young
著者標目 Coombs, W. Timothy
Falkheimer, Jesper
Heide, Mats
Young, Philip
件 名 LCSH:Social media -- Economic aspects  全ての件名で検索
LCSH:Public relations
LCSH:Organizational behavior
分 類 LCC:HM742
DC23:302.3/5
巻冊次 : hbk ; ISBN:9781138841161 REFWLINK
ISBN 9781138841161
目次/あらすじ

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