From testing to productive student learning : implementing formative assessment in confucian-heritage settings / David Carless
(Routledge research in education ; 52)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | New York : Routledge |
出版年 | 2012, c2011 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 263 p. : ill. ; 23 cm |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [235]-256) and indexes |
---|---|
著者標目 | *Carless, David |
件 名 | LCSH:Education LCSH:Educational tests and measurements LCSH:Academic achievement |
分 類 | LCC:LB1025.3 DC22:371.26 |
巻冊次 | : pbk ; ISBN:9780415811545 |
ISBN | 9780415811545 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
全貸出数:2回
(3か月以内の貸出:0回)
※2002年7月22日以降