The handbook of media and mass communication theory / edited by Robert S. Fortner and P. Mark Fackler
(Handbooks in communication and media)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Chichester, West Sussex, UK : John Wiley & Sons |
出版年 | 2014 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 2 volumes (xxii, 960 pages) : illustrations (black and white) ; 26 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫6階 | P:91.3:H345:2014:v.1 | v. 1 |
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006998215 |
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書庫6階 | P:91.3:H345:2014:v.2 | v. 2 |
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006998224 |
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書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Fortner, Robert S. editor Fackler, Mark editor |
件 名 | LCSH:Mass media LCSH:Communication |
分 類 | LCC:P91.3 DC23:302.23 |
巻冊次 | : [set] : hardback ; ISBN:9780470675052 ; XISBN:0470675055 v. 1 v. 2 : electronic bk ; ISBN:9781118770009 ; XISBN:1118770005 : electronic bk ; ISBN:9781118769973 ; XISBN:111876997X |
ISBN | 9780470675052 |
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