The cult of the amateur : how today's internet is killing our culture / Andrew Keen
データ種別 | 図書 |
---|---|
版 | 1st ed |
出版者 | New York : Doubleday/Currency |
出版年 | c2007 |
大きさ | 228 p. ; 22 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫5階 | HM:851:K44:2007 |
|
9780385520805 | 004907523 |
|
|
書誌詳細を非表示
内容注記 | The great seduction The noble amateur Truth and lies The day the music died, side A The day the music died, side B Moral disorder 1984, version 2.0 Solutions |
---|---|
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 207-213) and index |
著者標目 | *Keen, Andrew |
件 名 | LCSH:Internet -- Social aspects
全ての件名で検索
LCSH:Internet -- Economic aspects 全ての件名で検索 LCSH:Social change LCSH:Information society LCSH:Self-publishing |
分 類 | LCC:HM851 DC22:303.48/33 |
巻冊次 | ISBN:9780385520805 |
ISBN | 9780385520805 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:2回
※2021年9月12日以降
全貸出数:3回
(3か月以内の貸出:0回)
※2002年7月22日以降