Effective interprofessional education : argument, assumption and evidence / Hugh Barr ... [et al.]
(Promoting partnership for health)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Oxford ; Malden, Mass. : Blackwell Pub. [in association with] CAIPE |
出版年 | 2005 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxiv, 180 p. : ill. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫2階 | R:834:E355:2005 | : hardback | 1405116544 | 004468738 |
|
|
書誌詳細を非表示
内容注記 | Rising to the challenge Learning to work under pressure Capturing interprofessional education in essence Reviewing the evidence base Distinguishing between six domains Relating outcomes to foci Approaching learning and teaching Reconciling values Thinking theory Drawing the threads together |
---|---|
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [157]-174) and index |
著者標目 | Barr, Hugh Centre for the Advancement of Interprofessional Education |
件 名 | LCSH:Medical education LCSH:Social work education LCSH:Interprofessional relations LCSH:Interdisciplinary approach in education MESH:Health Occupations -- education 全ての件名で検索 MESH:Education, Professional -- methods 全ての件名で検索 MESH:Interdisciplinary Communication MESH:Interprofessional Relations |
分 類 | LCC:R834 DC22:610/.71/1 |
巻冊次 | : hardback ; ISBN:1405116544 ; XISBN:9781405116541 |
ISBN | 1405116544 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
全貸出数:0回
(3か月以内の貸出:0回)
※2002年7月22日以降