Lifestyle marketing : reaching the new American consumer / Ronald D. Michman, Edward M. Mazze, and Alan J. Greco
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Westport, Conn. : Praeger |
出版年 | 2003 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xii, 241 p. ; 25 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HF:5415.127:M535:2003 |
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1567206409 | 004158606 |
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内容注記 | The basis for competitive lifestyle market segmentation strategies Lifestyles and decision making Purchasing behavior Changing values and lifestyles Subcultural segmentation and targeting changing lifestyles of the singles market Targeting the changing lifestyles of children, tweens, teens, and college markets Targeting the changing lifestyles of the senior market Culture and targeting the changing lifestyles of the Black and Hispanic markets Social class and targeting the changing lifestyles of the Asian, Jewish, and Italian markets |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. [221]-227) and index |
著者標目 | *Michman, Ronald D. Mazze, Edward M. Greco, Alan James, 1950- |
件 名 | LCSH:Market segmentation -- United States
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LCSH:Target marketing -- United States 全ての件名で検索 LCSH:Consumers' preferences -- United States 全ての件名で検索 LCSH:Consumer behavior -- United States 全ての件名で検索 LCSH:Lifestyles -- United States 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.127 DC22:658.8/343 |
巻冊次 | ISBN:1567206409 |
ISBN | 1567206409 |
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