Encyclopedia of major marketing campaigns / Thomas Riggs, editor
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Detroit : Gale Group |
出版年 | c2000- |
本文言語 | 英語 |
大きさ | v. : ill. ; 29 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ref1階 | HF:5837:E53:2000 | [v. 1] | 078763042X | 003110933 | 禁帯出 |
|
||||
Ref1階 | HF:5837:E53:2000:v.2 | v. 2 | 9780787673567 | 004758493 | 禁帯出 |
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | V. 2 published by Thomson Gale First volume is unnumbered "[Volume 2] serves as an update to the first, offering an additional 474 essays on campaigns that appeared between the late 1990s and 2005."--Introd Includes bibliographical references and indexes |
---|---|
著者標目 | Riggs, Thomas, 1963- |
件 名 | LCSH:Advertising campaigns -- United States -- History -- 20th century 全ての件名で検索 |
分 類 | NDC9:674.03 LCC:HF5837 DC21:659.1/0973 |
巻冊次 | [v. 1] ; ISBN:078763042X v. 2 ; ISBN:9780787673567 ; XISBN:0787673560 |
ISBN | 078763042X |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
全貸出数:0回
(3か月以内の貸出:0回)
※2002年7月22日以降