What makes winning brands different? : the hidden method behind the world's most successful brands / Andreas Buchholz, Wolfram Wördermann
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Chichester : J. Wiley |
出版年 | c2000 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvi, 222 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HD:69:B7:B83:2000 |
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0471720259 | 003043208 |
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別書名 | 原タイトル:Was Siegermarken anders machen |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. [199]-214) and index |
著者標目 | Buchholz, Andreas Wördemann, Wolfram |
件 名 | LCSH:Brand name products |
巻冊次 | ISBN:0471720259 |
ISBN | 0471720259 |
NCID | BA46676646 |
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