Neo-Piagetian theories of cognitive development : implications and applications for education / edited by Andreas Demetriou, Michael Shayer, and Anastasia Efklides
(International library of psychology)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | London ; New York : Routledge |
出版年 | 1992 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiii, 306 p. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫8階 | BF:723:C5:N44:1992 |
|
|
001066502 |
|
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Chiefly papers presented at three symposia held at the 3rdEuropean Conference for Research on Learning and Instruction, held in Madrid, in September 1989 Includes bibliographical references and index |
---|---|
著者標目 | Demetriou, Andreas Shayer, Michael Efklides, Anastasia |
件 名 | LCSH:Cognition in children -- Congresses
全ての件名で検索
LCSH:Constructivism (Education) -- Congresses 全ての件名で検索 LCSH:Piaget, Jean, 1896- -- Congresses 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:BF723.C5 DC20:155.4/13 |
巻冊次 | : hard ; ISBN:0415054710 |
ISBN | 0415054710 |
NCID | BA19136555 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
全貸出数:0回
(3か月以内の貸出:0回)
※2002年7月22日以降