Nonverbal communication in advertising / edited by Sidney Hecker, David W. Stewart
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Lexington, Mass. : Lexington Books |
出版年 | c1988 |
大きさ | viii, 296 p. : ill. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HF:5822:N66:1988 |
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0669141720 | 880081960 |
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書誌詳細を非表示
一般注記 | Papers from a conference held in New York in May 1986 and jointly by the Division of Consumer Psychology, American Psychological Association, the Marketing Science Institute, and Young and Rubicam Bibliography: p. [265]-290 |
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著者標目 | Hecker, Sidney. Stewart, David W. American Psychological Association. Division of Consumer Psychology. Marketing Science Institute. Young and Rubicam. |
件 名 | LCSH:Advertising -- Psychological aspects
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LCSH:Nonverbal communication (Psychology) |
分 類 | LCC:HF5822 DC19:659.1/01/9 |
巻冊次 | ISBN:0669141720 |
ISBN | 0669141720 |
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