このページのリンク

Psychological processes / edited by Frank Biocca
(Communication / edited by Dolf Zillmann and Jennings Bryant ; . Television and political advertising ; v. 1)

データ種別 図書
出版者 Hillsdale, N.J. : L. Erlbaum Associates
出版年 1991
本文言語 英語
大きさ xii, 364 p. : ill. ; 24 cm

所蔵情報を非表示

書庫4階 JF:2112:A4:T46:1991:v.1
0805806555 000876892

書誌詳細を非表示

一般注記 Includes bibliographical references and indexes
著者標目 Biocca, Frank
University of North Carolina at Chapel Hill. Center for Research in Journalism and Mass Communication
件 名 LCSH:Advertising, Political
LCSH:Advertising, Political -- Psychological aspects  全ての件名で検索
LCSH:Television in politics
分 類 LCC:JF2112.A4
DC20:659.1/932
巻冊次 ISBN:0805806555 REFWLINK
ISBN 0805806555
NCID BA14369443
目次/あらすじ

 類似資料