このページのリンク

Strong states, weak schools : the benefits and dilemmas of centralized accountability / edited by Bruce Fuller, Melissa K. Henne, Emily Hannum
(Research in sociology of education / series editors Bruce Fuller and Emily Hannum ; v. 16)

データ種別 図書
1st ed
出版者 Bingley : Emerald JAI
出版年 2008
本文言語 英語
大きさ vii, 243 p. : ill. ; 24 cm

所蔵情報を非表示

書庫5階 LC:189.8:R47:2008:v.16
9781846639104 005182464

書誌詳細を非表示

一般注記 Includes bibliographical references and index
著者標目 Fuller, Bruce
Henne, Melissa K.
Hannum, Emily
件 名 LCSH:School management and organization -- United States  全ての件名で検索
LCSH:Educational accountability -- United States  全ての件名で検索
LCSH:Educational evaluation -- United States  全ての件名で検索
LCSH:Teacher effectiveness -- United States  全ての件名で検索
分 類 LCC:LC189.8
巻冊次 ISBN:9781846639104 ; XISBN:1846639107 REFWLINK
ISBN 9781846639104
目次/あらすじ

 類似資料