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Advertising : critical approaches / Chris Wharton ; with a political economy of advertising chapter by Jonathan Hardy

データ種別 図書
出版者 Abingdon, Oxon ; New York, NY : Routledge
出版年 2015
本文言語 英語
大きさ x, 228 pages., [4] p. of plates : ill. (some col.), facsims. ; 26 cm

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書庫5階 HF:5823:W466:2015 : hardback 9780415535229 007114629

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一般注記 Includes bibliographical references (p. [194]-213) and index
著者標目 *Wharton, Chris
Hardy, Jonathan, 1963-
件 名 LCSH:Advertising
分 類 LCC:HF5823
DC23:659.1
巻冊次 : hardback ; ISBN:9780415535229 ; XISBN:0415535220 REFWLINK
: pbk ; ISBN:9780415535236 ; XISBN:0415535239 REFWLINK
: ebook ; XISBN:9780203393147 REFWLINK
ISBN 9780415535229
目次/あらすじ

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