Customer intelligence : from data to dialogue / Seán Kelly
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Chichester, England ; Hoboken, N.J. : John Wiley |
出版年 | c2006 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxvi, 251 p. ; 24 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HF:5415.32:K45:2006 |
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0470018585 | 004638595 |
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書誌詳細を非表示
内容注記 | The concept of customer intelligence : from product to customer Achieving an intelligence capability : from data to knowledge The eclipse of mass marketing : from many to one Achieving segmentation and differentiation : from fuzzy to focused The collapse of time : from lapsed to real Customer privacy and confidentiality : from surveillance to permission Closing the loop : from monologue to dialogue The new practice of marketing : from selling to buying |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. [227]-235) and index |
著者標目 | *Kelly, Sean, 1960- |
件 名 | LCSH:Consumers' preferences LCSH:Consumers -- Research -- Data processing 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.32 DC22:658.8/34 |
巻冊次 | ISBN:0470018585 ; XISBN:9780470018583 |
ISBN | 0470018585 |
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