Handbook of marketing scales : multi-item measures for marketing and consumer behavior research / [edited by] William O. Bearden, Richard G. Netemeyer, Kelly L. Haws
データ種別 | 図書 |
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版 | 3rd ed |
出版者 | Los Angeles : SAGE |
出版年 | c2011 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 603 p. ; 29 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HF:5415.3:B323:2011 |
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9781412980180 | 006010454 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Bearden, William O., 1945- Netemeyer, Richard G., 1956- Haws, Kelly L. |
件 名 | LCSH:Marketing research LCSH:Consumer behavior -- Research 全ての件名で検索 FREE:Marktonderzoek FREE:Consumentengedrag FREE:Meetmethoden |
分 類 | LCC:HF5415.3 DC22:658.8/3 |
巻冊次 | ISBN:9781412980180 ; XISBN:1412980186 |
ISBN | 9781412980180 |
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