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Handbook of marketing scales : multi-item measures for marketing and consumer behavior research / [edited by] William O. Bearden, Richard G. Netemeyer, Kelly L. Haws

データ種別 図書
3rd ed
出版者 Los Angeles : SAGE
出版年 c2011
本文言語 英語
大きさ xiv, 603 p. ; 29 cm

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書庫5階 HF:5415.3:B323:2011
9781412980180 006010454

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一般注記 Includes bibliographical references and index
著者標目 Bearden, William O., 1945-
Netemeyer, Richard G., 1956-
Haws, Kelly L.
件 名 LCSH:Marketing research
LCSH:Consumer behavior -- Research  全ての件名で検索
FREE:Marktonderzoek
FREE:Consumentengedrag
FREE:Meetmethoden
分 類 LCC:HF5415.3
DC22:658.8/3
巻冊次 ISBN:9781412980180 ; XISBN:1412980186 REFWLINK
ISBN 9781412980180
目次/あらすじ

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