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Market response models : econometric and time series analysis / by Dominique M. Hanssens, Leonard J. Parsons, Randall L. Schultz
(International series in quantitative marketing)

データ種別 図書
2nd ed
出版者 Boston : Kluwer Academic Publishers
出版年 c2001
本文言語 英語
大きさ xiv, 501 p. : ill. ; 25 cm

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書庫5階 HF:5415.3:H36:2001
0792378261 003536148

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一般注記 Includes bibliographical references (p. [427]-480) and indexes
"ISQM12"--Back cover
著者標目 *Hanssens, Dominique M.
Parsons, Leonard J.
Schultz, Randall L.
件 名 LCSH:Market surveys -- Econometric models  全ての件名で検索
LCSH:Sales forecasting -- Econometric models  全ての件名で検索
LCSH:Time-series analysis
分 類 LCC:HF5415.3
DC21:658.8/./015195
巻冊次 ISBN:0792378261 REFWLINK
ISBN 0792378261
NCID BA53218787
目次/あらすじ

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