このページのリンク

3D game engine design : a practical approach to real-time computer graphics / David H. Eberly

データ種別 図書
出版者 San Francisco : Morgan Kaufmann Publishers
出版年 c2001
本文言語 英語
大きさ xxviii, 561 p. : ill. (some col.) ; 24 cm + 1 CD-ROM

所蔵情報を非表示

書庫2階 T:385:E373:2001
1558605932 003355464

書誌詳細を非表示

別書名 異なりアクセスタイトル:Three D game engine design : a practical approach to real-time computer graphics
一般注記 Includes bibliographical references (p. 521-525) and index
1 CD-ROM in pocket (12 cm)
著者標目 Eberly, David H.
件 名 LCSH:Computer graphics
LCSH:Three-dimensional display systems
LCSH:Real-time programming
分 類 LCC:T385
DC21:006.693
巻冊次 ISBN:1558605932 REFWLINK
ISBN 1558605932
NCID BA49018784
目次/あらすじ

 類似資料