Advertising international : the privatisation of public space / Armand Mattelart ; translated by Michael Chanan
(A Comedia book)
データ種別 | 図書 |
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版 | Rev. English language ed |
出版者 | London ; New York : Routledge |
出版年 | 1991 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiii, 242 p. ; 24 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HF:5821:M3213:1991 |
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0415050634 | 000537050 |
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別書名 | 原タイトル:Internationale publicitaire |
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一般注記 | Translation of: L'internationale publicitaire Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Mattelart, Armand, 1936- |
件 名 | LCSH:Advertising LCSH:Advertising agencies LCSH:International business enterprises LCSH:Advertising -- Social aspects 全ての件名で検索 LCSH:Communication, International LCSH:Intercultural communication |
分 類 | NDC7:674 LCC:HF5821 DC20:659.1 |
巻冊次 | ISBN:0415050634 : pbk ; ISBN:0415050642 |
ISBN | 0415050634 |
NCID | BA13104603 |
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