Understanding consumer decision making : the means-end approach to marketing and advertising strategy / edited by Thomas J. Reynolds, Jerry C. Olson, editors
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Mahwah, NJ : Lawrence Erlbaum |
出版年 | 2001 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvii, 447 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HF:5415.32:U53:2001 | : cloth | 0805817301 | 003421334 |
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一般注記 | Includes bibliographies and indexes |
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著者標目 | Reynolds, Thomas J. (Thomas John), 1947- Olson, Jerry C. (Jerry Corrie), 1944- |
件 名 | LCSH:Consumer behavior LCSH:Marketing -- Management 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5415.32 DC21:658.8/342 |
巻冊次 | : cloth ; ISBN:0805817301 : pbk ; ISBN:080581731X |
ISBN | 0805817301 |
NCID | BA52590727 |
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