Media audiences / edited by Barrie Gunter and David Machin
(SAGE benchmarks in communication)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Los Angels : SAGE |
出版年 | 2009 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 4 v. : ill. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫6階 | P:96:A83:M42:2009:v.1 | v. 1 |
|
005593468 |
|
|
||||
書庫6階 | P:96:A83:M42:2009:v.2 | v. 2 |
|
005593477 |
|
|
||||
書庫6階 | P:96:A83:M42:2009:v.3 | v. 3 |
|
005593486 |
|
|
||||
書庫6階 | P:96:A83:M42:2009:v.4 | v. 4 |
|
005593495 |
|
|
書誌詳細を非表示
内容注記 | v. 1. History of audience study v. 2. Measurement of audiences v. 3. Aggregated and disaggregated audiences v. 4. Audiences and influences |
---|---|
一般注記 | Includes bibliographical references |
著者標目 | Gunter, Barrie Machin, David, Ph. D. |
件 名 | LCSH:Mass media -- Audiences -- Cross-cultural studies
全ての件名で検索
LCSH:Mass media -- Psychological aspects -- Cross-cultural studies 全ての件名で検索 LCSH:Mass media and culture -- Cross-cultural studies 全ての件名で検索 |
分 類 | DC22:302.23 |
巻冊次 | : set : hbk ; ISBN:9781847875792 ; XISBN:1847875793 v. 1 v. 2 v. 3 v. 4 |
ISBN | 9781847875792 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:2回
※2021年9月12日以降
全貸出数:0回
(3か月以内の貸出:0回)
※2002年7月22日以降