このページのリンク

Media audiences / edited by Barrie Gunter and David Machin
(SAGE benchmarks in communication)

データ種別 図書
出版者 Los Angels : SAGE
出版年 2009
本文言語 英語
大きさ 4 v. : ill. ; 25 cm

所蔵情報を非表示

書庫6階 P:96:A83:M42:2009:v.1 v. 1
005593468

書庫6階 P:96:A83:M42:2009:v.2 v. 2
005593477

書庫6階 P:96:A83:M42:2009:v.3 v. 3
005593486

書庫6階 P:96:A83:M42:2009:v.4 v. 4
005593495

書誌詳細を非表示

内容注記 v. 1. History of audience study
v. 2. Measurement of audiences
v. 3. Aggregated and disaggregated audiences
v. 4. Audiences and influences
一般注記 Includes bibliographical references
著者標目 Gunter, Barrie
Machin, David, Ph. D.
件 名 LCSH:Mass media -- Audiences -- Cross-cultural studies  全ての件名で検索
LCSH:Mass media -- Psychological aspects -- Cross-cultural studies  全ての件名で検索
LCSH:Mass media and culture -- Cross-cultural studies  全ての件名で検索
分 類 DC22:302.23
巻冊次 : set : hbk ; ISBN:9781847875792 ; XISBN:1847875793 REFWLINK
v. 1 REFWLINK
v. 2 REFWLINK
v. 3 REFWLINK
v. 4 REFWLINK
ISBN 9781847875792
目次/あらすじ

 類似資料