Selling the dream : why advertising is good business / John Hood
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Westport, Conn. : Praeger |
出版年 | 2005 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | x, 258 p. ; 25 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HF:5821:H637:2005 |
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0275984354 | 004539342 |
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内容注記 | Introduction The birth of advertising and commercial culture A carnival of conspicuous consumption Broadcasting revolution, advertising evolution The new economics and science of advertising Living the commercial life Health claims and the problem of fraud Advertising and the consuming child The economics and ethics of selling sin Conclusion |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. [225]-249) and index |
著者標目 | *Hood, John M. (John McDonald), 1966- |
件 名 | LCSH:Advertising -- Social aspects 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5821 DC22:659.1/042 |
巻冊次 | ISBN:0275984354 |
ISBN | 0275984354 |
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