Global political marketing / edited by Jennifer Lees-Marshment, Jesper Strömbäck and Chris Rudd
(Routledge research in political communication ; 3)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | London ; New York : Routledge |
出版年 | 2010 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvi, 301 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫4階 | JF:2112:P8:G56:2010 | : hbk | 9780415427227 | 005647657 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Lees-Marshment, Jennifer Strömbäck, Jesper Rudd, Chris |
件 名 | LCSH:Public relations and politics LCSH:Communication in politics LCSH:Marketing -- Political aspects 全ての件名で検索 LCSH:Campaign management LCSH:Political campaigns |
分 類 | LCC:JF2112.P8 DC22:324.7/3 |
巻冊次 | : hbk ; ISBN:9780415427227 ; XISBN:0415427223 |
ISBN | 9780415427227 |
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