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Global political marketing / edited by Jennifer Lees-Marshment, Jesper Strömbäck and Chris Rudd
(Routledge research in political communication ; 3)

データ種別 図書
出版者 London ; New York : Routledge
出版年 2010
本文言語 英語
大きさ xvi, 301 p. : ill. ; 24 cm

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書庫4階 JF:2112:P8:G56:2010 : hbk 9780415427227 005647657

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一般注記 Includes bibliographical references and index
著者標目 Lees-Marshment, Jennifer
Strömbäck, Jesper
Rudd, Chris
件 名 LCSH:Public relations and politics
LCSH:Communication in politics
LCSH:Marketing -- Political aspects  全ての件名で検索
LCSH:Campaign management
LCSH:Political campaigns
分 類 LCC:JF2112.P8
DC22:324.7/3
巻冊次 : hbk ; ISBN:9780415427227 ; XISBN:0415427223 REFWLINK
ISBN 9780415427227
目次/あらすじ

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