Handbook of political marketing / Bruce I. Newman, editor
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Thousand Oaks, Calif. : Sage Publications |
出版年 | c1999 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxiv, 792 p. ; 27 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫4階 | JF:2112:C3:H365:1999 |
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076191109X | 003114605 |
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内容注記 | Conceptual and historical origins of political marketing -- Management of political campaigns -- Analysis of the political marketplace -- Development of political strategy -- Execution of political campaigns -- Political marketing and democracy |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | Newman, Bruce I. |
件 名 | LCSH:Campaign management LCSH:Political campaigns LCSH:Marketing FREE:Marketing FREE:Political campaigns FREE:Campaign management |
分 類 | LCC:JF2112.C3 |
巻冊次 | ISBN:076191109X |
ISBN | 076191109X |
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