Trend watching : how the media create trends and how to be the first to uncover them / John E. Merriam and Joel Makower
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York, NY : American Management Association |
出版年 | c1988 |
大きさ | ix, 210 p. : ill. ; 22 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫6階 | P:92:U5:M47:1988 |
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0814458904 | 880406932 |
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一般注記 | "A Tilden Press book." Includes index |
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著者標目 | *Merriam, John E. Makower, Joel, 1952- |
件 名 | LCSH:Mass media -- United States
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LCSH:Mass media -- Statistical methods 全ての件名で検索 LCSH:Content analysis (Communication) |
分 類 | LCC:P92.U5 DC19:302.2/34/0973 |
巻冊次 | ISBN:0814458904 |
ISBN | 0814458904 |
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