このページのリンク

Grading student achievement in higher education : signals and shortcomings / Mantz Yorke
(Key issues in higher education series)

データ種別 図書
出版者 London ; New York : Routledge
出版年 2008
本文言語 英語
大きさ xiii, 239 p. : ill. ; 24 cm

所蔵情報を非表示

書庫5階 LB:2368:Y67:2008 : hbk 9780415393966 005022911

書誌詳細を非表示

一般注記 Includes bibliographical references (p. [209]-230) and index
著者標目 *Yorke, Mantz
件 名 LCSH:Grading and marking (Students)
LCSH:Grading and marking (Students) -- Case studies  全ての件名で検索
分 類 LCC:LB2368
DC22:371.27/2
巻冊次 : hbk ; ISBN:9780415393966 ; XISBN:0415393965 REFWLINK
ISBN 9780415393966
目次/あらすじ

 類似資料