Leveraging Japan : marketing to the new Asia / George Fields, Hotaka Katahira, Jerry Wind ; with Robert E. Gunther
(The Jossey-Bass business & management series)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | San Francisco : Jossey-Bass |
出版年 | c2000 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxi, 328 p. : ill. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫5階 | HF:5415.12:J3:F54:2000 |
|
078794663X | 003070604 |
|
|
書誌詳細を非表示
内容注記 | The fourth rush From shoji screen to sheet glass : forces shaping the Japanese market The Japanese gateway to Asia Strategies for entering Japan and Asia From "tap water" marketing to tapping markets From power to finesse : segmentation, positioning, and branding Starting with the customer : developing products and services The discovery of value : pricing and promotion Good-bye to greetings : new rules of communications, advertising, and public relations The rise of cybermarketing Breaking the labyrinth : new rules of distribution Beyond bowing : new rules of customer satisfaction and value creation New rules of marketing research |
---|---|
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 295-311) and index |
著者標目 | *Fields, George, 1928- 片平, 秀貴(1948-) <カタヒラ, ホタカ> Wind, Jerry Gunther, Robert E., 1960- |
件 名 | LCSH:Marketing -- Japan
全ての件名で検索
LCSH:Marketing -- Asia 全ての件名で検索 LCSH:Consumers -- Japan -- Attitudes 全ての件名で検索 LCSH:Consumers -- Asia -- Attitudes 全ての件名で検索 |
分 類 | NDC9:675 LCC:HF5415.12.J3 DC21:658.8/0095 |
巻冊次 | ISBN:078794663X |
ISBN | 078794663X |
NCID | BA45575541 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料を見た人はこんな資料も見ています
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:2回
※2021年9月12日以降
全貸出数:4回
(3か月以内の貸出:0回)
※2002年7月22日以降