Teamwork for customers : building organizations that take pride in serving / Dean Tjosvold
(The Jossey-Bass management series)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | San Francisco : Jossey-Bass Publishers |
出版年 | c1993 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvii, 193 p. ; 24 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HF:5415.5:T55:1993 |
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1555424910 | 001174773 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. 175-183) and index |
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著者標目 | *Tjosvold, Dean |
件 名 | LCSH:Customer service -- Management
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LCSH:Work groups |
分 類 | LCC:HF5415.5 DC20:658.8/12 |
巻冊次 | ISBN:1555424910 |
ISBN | 1555424910 |
NCID | BA19529343 |
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