Food nations : selling taste in consumer societies / edited by Warren Belasco and Philip Scranton
(Hagley perspectives on business and culture)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | New York ; London : Routledge |
出版年 | 2002 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | vii, 288 p. ; 24 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫9階 | GT:2855:F66:2002 |
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0415930766 | 003549711 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Belasco, Warren Scranton, Philip |
件 名 | LCSH:Food habits -- Congresses
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LCSH:Food industry and trade -- Social aspects -- Congresses 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:GT2855 |
巻冊次 | ISBN:0415930766 : pbk ; ISBN:0415930774 |
ISBN | 0415930766 |
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