Life after the 30-second spot : energize your brand with a bold mix of alternatives to traditional advertising / Joseph Jaffe
(Adweek books)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons |
出版年 | c2005 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xix, 284 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HF:5822:J33:2005 |
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0471718378 | 004546911 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | *Jaffe, Joseph, 1970- |
件 名 | LCSH:Advertising -- Psychological aspects
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LCSH:Customer relations LCSH:Target marketing LCSH:Advertising -- Technological innovations 全ての件名で検索 LCSH:Interactive marketing FREE:Non-traditional advertising |
分 類 | LCC:HF5822 DC22:659.1 |
巻冊次 | ISBN:0471718378 |
ISBN | 0471718378 |
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