Emotions as commodities : capitalism, consumption and authenticity / edited by Eva Illouz
(Routledge studies in the sociology of emotions / edited by Mary Holmes and Julie Brownlie ; 2)
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Abingdon : Routledge |
出版年 | 2018 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xi, 222 p. ; 25 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HF:5415.32:E5275:2018 | : hbk | 9781138628236 | 008324571 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Illouz, Eva, 1961- |
件 名 | LCSH:Consumer behavior LCSH:Emotions -- Social aspects 全ての件名で検索 LCSH:Commercial products -- Social aspects 全ての件名で検索 LCSH:Commercial products -- Psychological aspects 全ての件名で検索 LCSH:Commodification |
分 類 | LCC:HF5415.32 DC23:658.8/342 |
巻冊次 | : hbk ; ISBN:9781138628236 ![]() |
ISBN | 9781138628236 |
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