Kellogg on integrated marketing / the Kellogg marketing faculty and the faculty of Integrated Marketing Communications at the Medill School of Journalism, Norhtwestern University
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Hoboken, N.J. : J. Wiley |
出版年 | c2003 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxi, 314 p. : ill. ; 24 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HF:5415:K444:2003 |
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0471204765 | 003825183 |
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別書名 | その他のタイトル:Integrated marketing |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | Iacobucci, Dawn Calder, Bobby J. J.L. Kellogg Graduate School of Management. Center for Marketing Sciences Medill School of Journalism. Dept. of Integrated Marketing Communications |
件 名 | LCSH:Marketing |
分 類 | LCC:HF5415 |
巻冊次 | ISBN:0471204765 |
ISBN | 0471204765 |
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