このページのリンク

Dialogic inquiry : towards a sociocultural practice and theory of education / Gordon Wells
(Learning in doing : social, cognitive, and computational perspectives)

データ種別 図書
出版者 New York : Cambridge University Press
出版年 1999
本文言語 英語
大きさ xx, 370 p. : ill. ; 24 cm

所蔵情報を非表示

書庫5階 LB:1060:W457:1999 : hardback 9780521631334 006463362

書誌詳細を非表示

一般注記 Includes bibliographical references (p. 339-354 ) and indexes
著者標目 *Wells, Gordon
件 名 LCSH:Learning, Psychology of
LCSH:Language and education
LCSH:Educational sociology
LCSH:Inquiry (Theory of knowledge)
LCSH:Vygotskiĭ, L. S. (Lev Semenovich), 1896-1934
分 類 LCC:LB1060
DC21:370.15/23
巻冊次 : hardback ; ISBN:9780521631334 ; XISBN:0521631335 REFWLINK
: pbk ; ISBN:9780521637251 ; XISBN:0521637252 REFWLINK
ISBN 9780521631334
目次/あらすじ

 類似資料