Advertising and social media analytics : how, when, and why advertising works in the age of social media / Gerard J. Tellis
データ種別 | 図書 |
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版 | 2nd ed |
出版情報 | Dubuque : Kendall Hunt , c2019 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | vi, 387p. : col. ill. ; 26 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HF:5823:T273:2019 | : pbk | 9781524923211 | 008586733 |
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別書名 | 表紙タイトル:Effective advertising & social media : strategy & analytics |
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一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Tellis, Gerard J. |
件 名 | LCSH:Advertising LCSH:Consumers -- Attitudes 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5823 |
巻冊次 | : pbk ; ISBN:9781524923211 |
ISBN | 9781524923211 |
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