Self and wisdom in arts-based contemplative inquiry in education : narrative, aesthetic and the dialogical presence of Thomas Merton / Giovanni Rossini
(Routledge international studies in the philosophy of education)
データ種別 | 電子ブック |
---|---|
出版情報 | New York : Routledge , 2021 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | Online resource |
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [177]-186) and index |
---|---|
著者標目 | *Rossini, Giovanni |
件 名 | LCSH:Merton, Thomas, 1915-1968 LCSH:Education -- Research -- Philosophy 全ての件名で検索 LCSH:Education -- Research -- Methodology 全ての件名で検索 LCSH:Qualitative research -- Methodology 全ての件名で検索 LCSH:Art in education LCSH:Inquiry-based learning LCSH:Reflective learning |
分 類 | LCC:LB1028 DC23:370.72 |
巻冊次 | ebook ; ISBN:9780367817053 : hbk ; ISBN:9780367419745 |
ISBN | 9780367817053 |
URL | https://doi.org/10.4324/9780367817053 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:2回
※2021年9月12日以降