The economics of religion in India / Sriya Iyer
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版情報 | Cambridge, Massachusetts : Harvard University Press , 2018 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 295 p. : ill. ; 25 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫5階 | HB:72:I945:2018 |
|
9780674979642 | 007765753 |
|
|
書誌詳細を非表示
内容注記 | What is religion and how do economists think about it? Religion and religious conflict in Indian life The survey of religious organizations Temples and economists: religious services Faith and the faithful: non-religious services Inequality, demography, and socio-economic status The modern madrasa: a cast study of religious education in India Religious competition and religious marketing |
---|---|
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Iyer, Sriya |
件 名 | LCSH:India -- Religion -- Economic aspects
全ての件名で検索
LCSH:Religion and sociology -- India 全ての件名で検索 LCSH:Social conflict -- India -- Religious aspects 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HB72 DC23:200.954 |
巻冊次 | ISBN:9780674979642 |
ISBN | 9780674979642 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
全貸出数:0回
(3か月以内の貸出:0回)
※2002年7月22日以降