Islam and social media : reimagining the self
(Critical concepts in sociology ; . Islam and the media / edited by Anna Piela ; v. 4)
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | London : Routledge , 2016 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | viii, 366 p. : ill. ; 25 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫6階 | P:92:I77:I85:2016:v.4 | : hardcover | 9781138643413 | 007319956 |
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一般注記 | ISBN for subseries "Islam and the media": 9781138923010 Includes bibliographical references index |
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著者標目 | Piela, Anna |
件 名 | LCSH:Mass media -- Social aspects -- Islamic countries
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LCSH:Mass media -- Religious aspects -- Islam 全ての件名で検索 LCSH:Islam in mass media |
分 類 | LCC:P92.I77 DC23:297.2/7 |
巻冊次 | : hardcover ; ISBN:9781138643413 ; XISBN:9781138923010 |
ISBN | 9781138643413 |
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