Advertising : critical approaches / Chris Wharton ; with a political economy of advertising chapter by Jonathan Hardy
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | Abingdon, Oxon ; New York, NY : Routledge , 2015 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | x, 228 pages., [4] p. of plates : ill. (some col.), facsims. ; 26 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HF:5823:W466:2015 | : hardback | 9780415535229 | 007114629 |
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一般注記 | Includes bibliographical references (p. [194]-213) and index |
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著者標目 | *Wharton, Chris Hardy, Jonathan, 1963- |
件 名 | LCSH:Advertising |
分 類 | LCC:HF5823 DC23:659.1 |
巻冊次 | : hardback ; ISBN:9780415535229 ; XISBN:0415535220 : pbk ; ISBN:9780415535236 ; XISBN:0415535239 : ebook ; XISBN:9780203393147 |
ISBN | 9780415535229 |
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