Tourism and social marketing / C. Michael Hall
(Routledge international series in tourism, business and management)
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | London ; New York : Routledge , 2014 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xii, 294 pages : illustrations ; 26 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫9階 | G:155:A1:H3476:2014 | : hardback | 9780415576659 | 006886778 |
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書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 244-288) and index |
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著者標目 | *Hall, Colin Michael, 1961- |
件 名 | LCSH:Tourism LCSH:Social marketing |
分 類 | LCC:G155.A1 DC23:910.68/8 |
巻冊次 | : hardback ; ISBN:9780415576659 ; XISBN:0415576652 : pbk ; ISBN:9780415576666 ; XISBN:0415576660 : ebk ; ISBN:9780203854259 ; XISBN:020385425X |
ISBN | 9780415576659 |
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