Modern publicity, 1921 / Arthur W. Dean . Advertising, its use and abuse, 1925 / Charles Higham . Art and commerce, 1926 / Roger Fry
(Advertisement and modern art in early twentieth-century England / edited by Yasuko Suga ; v. 2)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版情報 | [Tokyo] : Published by Edition Synapse for Eureka Press , 2014 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | vii, 70, 256, 22 p. ; 22 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫5階 | HF:5813:G7:A38:2014:v.2 |
|
|
006883410 |
|
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Reprint (1st work). Originally published: Modern publicity : a plea for art in advertising. London : I. Pitman, 1921 Reprint (2nd work). Originally published: London : Williams & Norgate ; New York : H. Holt, 1925. (Home university library of modern knowledge) Reprint (3rd work). Originally published: London : L. & V. Woolf at the Hogarth Press, 1926. (The Hogarth essays ; no. 16) |
---|---|
著者標目 | *Dean, Arthur W. Higham, Charles Fry, Roger Eliot, 1866-1934 |
件 名 | LCSH:Advertising -- Great Britain -- History --20th century 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:HF5813.G7 |
巻冊次 |
類似資料
この資料を見た人はこんな資料も見ています
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:3回
※2021年9月12日以降
全貸出数:0回
(3か月以内の貸出:0回)
※2002年7月22日以降