How the dreamers are born : struggles for social justice and the identity construction of activist educators in Brazil / Júlio Emílio Diniz-Pereira
(Education and struggle : narrative, dialogue and the political production of meaning / Michael Peters & Peter McLaren, series editors ; v. 2)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | New York : Peter Lang |
出版年 | c2013 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xvii, 238 p. ; 24 cm |
所蔵情報を非表示
配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
書庫5階 | LC:191.8:B6:P47:2013 | : hardcover | 9781433120909 | 006906874 |
|
|
書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references (p. [233]-238) |
---|---|
著者標目 | *Pereira, Júlio Emílio Diniz |
件 名 | LCSH:Education -- Social aspects -- Brazil
全ての件名で検索
LCSH:Social justice -- Brazil 全ての件名で検索 LCSH:Women educators -- Brazil 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:LC191.8.B6 DC23:306.430981 |
巻冊次 | : hardcover ; ISBN:9781433120909 : pbk ; ISBN:9781433120893 |
ISBN | 9781433120909 |
目次/あらすじ
類似資料
この資料の利用統計
全貸出数:2回
(3か月以内の貸出:0回)
※2002年7月22日以降