The media handbook : a complete guide to advertising media selection, planning, research, and buying / Helen Katz
(Communication series / Jennings Bryant, Dolf Zillmann, general editors)
データ種別 | 図書 |
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版 | Fifth edition |
出版者 | New York : Routledge |
出版年 | 2014 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xii, 232 pages ; 23 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HF:5826.5:K38:2014 | : hardcover | 9780415856720 | 006841164 |
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書誌詳細を非表示
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | *Katz, Helen E. author |
件 名 | LCSH:Advertising media planning LCSH:Mass media and business LCSH:Marketing channels |
分 類 | LCC:HF5826.5 DC23:659 |
巻冊次 | : hardcover ; ISBN:9780415856720 ; XISBN:0415856728 : pbk ; ISBN:9780415856713 ; XISBN:041585671X |
ISBN | 9780415856720 |
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