The handbook of communication and corporate reputation / edited by Craig E. Carroll
(Handbooks in communication and media)
データ種別 | 図書 |
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出版情報 | Chicester, West Sussex, U.K. : Wiley-Blackwell , 2013 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xxvii, 622 p. : ill. ; 26 cm |
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配架場所 | 請求記号 | 巻 次 | ISBN | 資料番号 | 資料状態 | 利用注記 | コメント | 予約・取寄 | 申込書 | 仮想書架 |
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書庫5階 | HD:58.7:H36:2013 |
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9780470670989 | 006612276 |
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一般注記 | Includes bibliographical references and indexes |
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著者標目 | Carroll, Craig E. |
件 名 | LCSH:Corporate culture LCSH:Business ethics LCSH:Mass media and business FREE:SOCIAL SCIENCE / Media Studies |
分 類 | LCC:HD58.7 DC23:659.2 |
巻冊次 | ISBN:9780470670989 ; XISBN:0470670983 |
ISBN | 9780470670989 |
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